Kunstikooli noorema astme tunniplaan 5-9.klass
EELKUNSTIKOOLI JA KUNSTIKOOLI NOOREMA ASTME TUNNIPLAAN 2024/2025
5 KLASS EELKUNSTIKOOL
PÄEV | KELLAAEG | AINE |
ÕPETAJA | RUUM |
---|---|---|---|---|
ESMASPÄEV | 15.45-17.15 | Vormiõpetus |
Helen Poll |
Okasroosike, ateljee 2 |
TEISIPÄEV | 15.15-16.15 |
Kunstilugu | Külliki Tõnisson | Okasroosikeses, ateljee 1 |
KOLMAPÄEV | 16.00-17.30 | Üldkunst | Ave Hansen | Okasroosike, ateljee 5 |
6 KLASS EELKUNSTIKOOL
PÄEV | KELLAAEG | AINE | ÕPETAJA | RUUM |
---|---|---|---|---|
TEISIPÄEV | 15.45-17.15 | Kunstilugu | Ave Hansen | Okasroosike ateljee 4 või 5 |
NELJAPÄEV | 15.30-17.00 | Üldkunst | Anu Johanson | Okasroosikeses ateljee 2,5 |
KOLMAPÄEV | 15.45-17.15 | Vormiõpetus | Helen Poll | Okasroosikeses ateljee 2 |
7 KLASS EELKUNSTIKOOL
PÄEV | KELLAAEG | AINE | ÕPETAJA | RUUM |
---|---|---|---|---|
TEISIPÄEV | 16.00-17.30 | Maalimine | Malle-Reet Heidelberg | Okasroosike, ateljee 4 või 5 |
KOLMAPÄEV | 15.45-17.15 | Joonistamine, kompositsioon |
Reeli Haamer | Okasroosike, ateljee 3 |
NELJAPÄEV | 15.30-17.00 | Kunstilugu | Külliki Tõnisson |
Okasroosike, ateljee 1 |
8 KLASS KUNSTIKOOLI NOOREM ASTE
PÄEV | KELLAAEG | AINE | ÕPETAJA | RUUM |
---|---|---|---|---|
TEISIPÄEV | 15.45 -17.00 |
Keraamika 1p.a. Vormiõpetus 2p.a. |
Kadri Kivi Helen Poll |
Keraamika töökoda Okasroosike, ateljee 2 |
KOLMAPÄEV | 16.00-17.30 |
Maalimine | Mae Kivilo | Okasroosike, ateljee 3 |
REEDE | 16.00-17.30 | Joonistamine | Margot Kask | Okasroosike, ateljee 3 |
TEISIPÄEV | 17.15-18.00 | Kunstiajalugu | Külliki Tõnisson | Okasroosikeses, ateljee 4 |
9 KLASS KUNSTIKOOLI NOOREM ASTE
PÄEV | KELLAAEG | AINE | ÕPETAJA | KLASS |
---|---|---|---|---|
ESMASPÄEV |
16.00-17.30 |
Joonistamine |
Mari Prekup |
Okasroosike, ateljee 3 |
TEISIPÄEV |
15.45-17.15 | Vormiõpetus 1p.a Keraamika 2p.a |
Helen Poll Kadri Kivi |
Okasroosike, ateljee 2 Keraamika töökoda |
KOLMAPÄEV | 16.00- 17.00 | Kunstiajalugu | Külliki Tõnisson | Okasroosike, ateljee 4 |
NELJAPÄEV | 16.00-17.30 |
Maalimine |
Reet Reidak |
Okasroosike, ateljee |